1. Gündəlik qidalanmanı 4-5 paya bölün.
2. Az-az və tez-tez yeyin.
3. Ağ, rəfinə edilmiş taxıl məhsullarının yerinə, qara, rəfinə edilməmiş çovdarlı, yulaflı və kəpəkli qidalara üstünlük verin.
4. Gün ərzində 8-10 stəkan maye qəbul edin.
5. İdmanla məşğul olarkən və ya çox hərəkətli işlər görərkən tərləyirsinizsə, meyvə suları, meyvə şirələri daha çox için.
6. Yağlı qidalardan mümkün qədər uzaq olun.
7. Xüsusilə, axşamlar tərəvəzli yeməklər yeyin.
8. Spirtli içki qəbulunu azaldın.
9. Qızardılmış yeməklərdən qaçın. Onların yerinə, sobada qaynadılmış və buğda bişmiş yeməklər yeyin.
10. Özünüzü yorğun hiss etdiyinizdə, banan, çiyələk və kivi yeyin.
11. Normal yuxunuzu alın. İnsan sutka ərzində 7-8 saat yatmalıdır.
12. Təbiət qoynuna çıxın. Açıq havada, oksigenin zəngin olduğu yerlərdə daha çox gəzişin. Yaşıl sahələr beyni dincəldir.