Bir gün bir nəfər aptekə girir və deyir -Sizdə çörək var? Satıcı deyir ki, Aptekdə çörək olmür yox yoxdu. Kişi satıcının gözünü partladır. Səhəri gun yene girir hemin Apteke deyir – Sizdə çörək var? Satıcı deyir yox. Kişi vurub o biri gözündə partdadır. Satıcı bundan bezib Aptekə çörək qoyur. Kişi yenə gəlir və satıcı kişini qabaqlayır ki, çörək var. Kişi deyir ki, mənə indi çörək yox, Smetan lazımdı

Bir kişi yolnan gedir, birdən dərin bir quyuya düşür. Nə qədər eləyir çıxa bilmir, nə qədər eləyirçıixa bilmir, axırda öz-özünə deyir:
-Bu dəfə də çıxa bilməsəm çıxıb gedəcəm evə.

Qaranlıq tində:
-Adə, sən buralarda slucayni polis-zad görmədin?
-Yo-o-ox, nədirki?
-Onda soyun paltovu!

Bir qadın təzəcə tanış olduğu arvadla dərdləşir:
-Zəmanə nə yaman dəyişib, bir görün indiki cavanlar necə geyinirlər. Xüsusiylə qızlar. Bir o qıza baxın- saşları qısa, şalvarı dar, heç bilmirsən ki qızdır ya oglan…
-O mənim qızımdır.
-Eləmi? Bağışlayın, bilmədim ki siz onun atasısınız.
-Atasi yox, mən onun anasıyam.

Məhləyə alverçi gəlir.Bir xəsis kişi arvadını çağırır.Ay arvad 10 manata çaynik var 9 a deyir 8 manat götür 7di manat getir 6 manat ver 5 manat al

Bir gün meşədə heyvanlar bir yerə toplanırlar.
Şir deyir:
– İndi heyvanlar arasından gözəllər sağa, ağıllılar isə sola keçsinlər.
Elə şir bunu demişdi ki, heyvanların bir hissəsi sağa, bir hissəsi isə sola keçdilər. Birdən şir gördü ki, meymun ortada durub.
Şir:
– Bəs sən niyə ortada durubsan?
Meymun:
– Nə, indi iki yerə bölünüm.

3 dənə hamilə arvad olur,birincisi deyir ki mən istəyirem ki mənim uşhağim böyüyəndə riyaziyyatçhi olsun,uşhaq doğulan kimi riyaziyyatçhi olur.ikincisi deyir ki istəyirəm uşhağim alim olsun,uşhaq olan kimi alim olur.üçhüncüsü deyir ki mşn istşyirşm ki uşhağim lotu olsun, uşhaq doğulanda deyir ki çəkilin özüm çhixiram.

Bir gün kişi evə sərxoş halda gılir. Arvad qaplnl açanda üst – basının toz – torpaq olduğunu görüb deyinir. Utanmırsan ay kişi, qonşularln yanlnda biyabir olduq.
Kisi deyir: Arvad sən heç narahat olma! Məni heç kəs görə bilməz!
Arvad: Necə?
Kişi:Çünki, sürünə – sürünə gəlmişəm!

Bir kişi çox içir. Dəhşət çox içən olur. Arvadı deyirki birdə içsən sən evə gəlsən qapı açmıyacam. Kişi bir gün də bərk içir gəlir qapını döyür. Arvadı deyirki kimdi? Kişi deyir mənəm. Arvadı deyirki sənə demişdim axı birdə içsən qapını açmıyacam. Kişi bilmir nə bəhanəynən evə girsin. Deyirki ay qəşəng qız sənin üçün gözel gül almışam aç qapını verim. Arvad gül sözünü eşidib həvəslənir açır qapını. Açır görür kişinin əlində gül yoxdu deyir bəs hanı gül? Kişi də deyirki bəs hanı qəşəng qız?

Cavan oğlan küçədə özünü risovat eləyən bir qızı saxlayır:
– Xanım, siz heç pula görə mənimlə sevişərdiz?
Qız nazlanaraq:
-Aaaa başı xarab olub eee. Əlbəttə yox!
-Əla! Elə kakraz mənim pulum yoxdur!

Elşən gözündə yumruq izi evə gəlir. Anası onu görüb həyəcanlanır:
-Bu nədi? Sənə nə olub?
-Başa düşürsən,ana, hər gecə saat 2-də mən sinif yoldaslarımdan birinin evinə zəng vurub soruşurdum:”Tapın görüm mən kiməm?”
-Nə olsun ki?
-Heeeç . Bu gün biri tapdı.

Səfərqulu əlində qəzet qışqırır:
-Fantastika, maraqlı xəbərlər. 99 adam aldadılıb!!!
Bir kişi maraqlanır, qəzeti alır. Usaq bir az kənarlaşır, yenidən qışqırır:
-Fantastika, şok xəbər. 100 nəfər aldadılıb!!!

Tarix dərsi. Müəllim:
-Uşaqlar, bugün biz kecmişləri təkrarlayacağıq, Lalə, dur Amilə bir sual ver görüm.
Lalə:
-1812-ci ildəki dava neçənci ildə olub?

Üç ayı öz mağarasına qayıdır. Ata ayı:
-Kim mənim boşqabımdakı supu yeyib?
Bala ayı:
– Kim mənim boşqabımdakı supu yeyib?
Ana ayı:
-Sakitləşin, bugün mən sup bişirməmişəm

Uşaq bağçasında müəllimə uşaqlara deyir: -Uşaqlar, müəllimə gedir. Nə demək lazımdır? Uşaqlar xorla: – Allaha şükür

Oğlan yataqda uzanan atasından soruşur:
– Ata yatmısan?
Atası:
– Nədir ki?
Oğlan:
– Mene 50 dollar pul lazımdır.
Atası:
-Bala yatmışam.Məni dəng eləmə…

Iki dost rastlaşırlar.
– Bu axşam bekarsan?
Digəri:
– Bəli.
Bəs sabah?
– Bəli.
Bəs, obiri gün?
– Xeyr işim var.
– Heyf mən də səni qonaq çağırmaq istəyirdim

1 Gün Baxça uşağı müəllimədən soruşur:
-Müəllimə uşağın uşağı ola Bilər ?
Müəllimə
-Əlbətdəki yox.
Uşaq yanındakı qıza deyir:
-Gördün səndə qorxurdun!